torsdag 11 april 2013

En perfekt present

Har en längre tid " lånat" mannens verktyg
Såsom borren , tång, och andra bra saker i hans kära verktyglåda.
För honom är de heliga och vill gärna inte att nån rotar runt i hans låda.
Så igår när jag kom hem låg detta på köksbordet. På en lapp bredvid stog det skrivet: häxornas verktyg! Den andra häxan är min dotter.
Brickan han lagt sakerna på är målad med griffelfärg, gjord av dottern. Visst är den fin.
Ha en fin torsdag
Kram Gittan. Så snäll gubbe jag har



11 kommentarer:

  1. Hej kära du!

    Vilken fin "gubbe" du har. Prefekt med egna verktyg som är bara dina. Härlig bricka där man kan skriva en hälsning till den man vill uppvakta.
    Tänk vad dagarna går fort, snart helg igen.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej! det tyckte jag var snällt :)) då fick han väl en kram sen..ha en fin helg ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så gulligt!
    Bästa presenten i min värld=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Genomtänkt present och en liten ros också. Gulligt!
    Ha en fin helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Snäll man du har! Överraskar så med verktyg och ny symaskin! Fredagkväll, gäspar i soffan efter bio. Ha en skön helg kompis!/Moncan

    SvaraRadera
  6. Hej Gulligaste Gittan!

    Det var fint gjort av honom! :o)

    Vilken mysig dag där i ert torp. Hade kunnat shoppa loss ordentligt. Det ser jag ju på bilderna :o)

    Fantasiskt mysigt!

    Ha det bäst och fin helg!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  7. Ååh så fint och rart gjort! Tack snälla för besöket. Hoppas ni kan komma till våren igen! Kram

    SvaraRadera
  8. Det är Kärlek det!! <3
    kram Fia

    SvaraRadera
  9. Så gulligt av honom!

    PS Jag är likadan med mina verktyg, hatar när någon går i mina verktygslådor! hihi....

    Kram L

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Vilken underbar present från mannen, skönt att ha något eget! Hoppas nu att skifferplattorna kommer fram och att ni kan hitta på något roligt med dom! Sedan är det bara att komma hit under sommaren och plocka så många ni vill! Har fått en bild på telefon av en vän som har en skiffertavla målad med ett motiv från Dalsland, skickar över den när jag hittar funktionen "vidarbefodra" *ler* Ha nu en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera