torsdag 11 juli 2013

Full rulle

Hej alla 

Hoppas ni njuter av fina sommardagar.
Jag o dottern har pysslat o fixat. Väl förberedda till marknaden hos Violan .
Se hennes blogg för mer info . Bloggen heter Violasromantiskahem . 
Den 20/7 är det dax.
Jag skrev i förra inlägget att jag startar en ny blogg snart. Men den är inte riktigt klar ännu. Namnet blir Torparglädjen.
Kommer att ha den här bloggen kvar så 
Snart har jag två bloggar.
Kram Gittan
Visar lite av vad vi kommer sälja på marknaden









4 kommentarer:

  1. Hej
    Roligt hitta din blogg. Och snart har du också två. Har också det, men sen jag startade mittvitahusochhem bloggen, blev det bara där.
    Fina saker ni har gjort. Lycka till.
    Kram Aina-Kristin

    SvaraRadera
  2. Synd att jag inte kan vara med på er marknad, det hade varit så kul! Och som vanligt så många fina saker!

    Kram och lycka till den 20/7 - hoppas ni får många besökare!
    //Monica

    SvaraRadera
  3. Men så kul med att ni ska börja ta beställningar!
    Det kommer att gå kanonbra=))

    Lycka till på marknaden också!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Gud vilken fin & rolig blogg ! :) blev helt salig när ja såg det fina torpet , har läst å läst här i 3 dagar nu . Så himla mycket inspiration har ja fått här ifrån , nu har ja massor med projekt i mitt huvud ! :) en blogg ja starkt kommer rekommendera andra & som ja kommer fortsätta att läsa ! Kämpa på :) // Pauline

    SvaraRadera