måndag 4 februari 2013

Goa vänner

För ca 2 veckor sen fick jag ett mejl.
Min gamla vän E hade hittat mej genom bloggen. Jag blev ju så glad.
Vi var 3 väninnor som gjorde en massa trevligt tillsammans. Jag kallar dem E o K.
Och nu när mejlet kom hade vi inte träffats på ca 15 år.
Så nu i lördags möttes vi hemma hos mej.
Ni förstår ju..... Vi pratade om allt som hänt sen dess.
Och jag sa : tänk det känns som vi sågs förra veckan.
Och så är det nog om man är riktigt goda vänner.
Jag ser fram emot till vi ses igen.
Och de blir nog snart.
Tack E och tack K

Och ha en fin vecka Ni alla
Kram Gittan


4 kommentarer:

  1. Så härligt att ni fick träffas igen efter så lång tid. Underbart med äkta vänskap som fortsätter trots att man inte ses o hörs så ofta. Ibland tar livets vägar olika riktning och mitt i allt så möts man igen. Det är ju helt fantastiskt :o)

    Ha det gott och ha en fin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Så är det med riktigt goda vänner. Det spelar ingen roll att det gått en tid. Man har den där grunden som gjorde att man valde varandra. Tänk vad bra det är med bloggen.

    Ha en fin vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Underbart att återförenas.
    Hoppas du får en bra start på veckan
    kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Vad roligt när man finner varandra igen...boka tredje lördagen i juli,,,då har vi vintageloppis och massor utav folk brukar komma..hör av dig om du vill vara med, kram

    SvaraRadera